BUSSINESS STORYTELLING - סטוריטלינג

איך סיפורים יכולים לעזור לנו להתחבר לקהל היעד שלנו ולהניע לפעולה

ייעודחברות וארגונים, מועצות עירוניות

אם אתם רוצים לתפוס את תשומת הלב של קהל היעד שלכם, נסו לספר סיפור

למה סיפור?

לסיפורים יש קסם. אנשים לאורך ההיסטוריה סיפרו סיפורים סביב המדורה, העבירו מידע חשוב, מוסר השכל ואת התרבות כולה.

ולכן, אנו מחווטים לזכור סיפורים, להכיל אותם, לזכור אותם ולהעביר אותם הלאה.

הכוח של הסיפור

בהרצאה נלמד איך המוח שלנו חושב על סיפורים, מהי התבנית האולטימטיבית לספר סיפור שאנשים יתחברו אליו. נלמד לתכנן אסטרטגיית סיפור – מיהו הגיבור, מהי הסיטואציה, מהם האתגרים שעומדים בפנינו, ואיך הכול יסתיים בסוף.

התכנית מופעלת בידי רינת גרשפלד, מומחית לאומנות העברת המסר, מיומנויות פרזנטציה אפקטיבית וסטוריטלינג. משנת 2007עוזרת לחברות ולארגונים, למנהלים, לבעלי עסקים וליזמים לספר סיפור באופן מרתק, להעביר פרזנטציה בביטחון ולהיות דוברים אפקטיביים.

StarTAU ,8200 Lift ,Google Launchpad – בPitch-מנטורית לאקסלרטור היזמות של אוניברסיטת ת"א, מאיץ הגליל, מאיצי מעוף ולאחרונה הצטרפה ל- .WeWork Labsבעברה רינת, הייתה אלופת ישראל בדיבייט, יו"ר ליגת הדיבייט הישראל ושופטת בתחרויות דיבייט בינ"ל. ובנוסף, היא חגורה שחורה דאן 2בקרטה ובעברה הייתה פעמיים אלופת שוטוקאן ריו ישראל.

הכלים להצלחה

  • מה הופך סיפור לסיפור טוב.
  • למה המוח שלנו מחווט לסיפורים, ואיך הם עיצבו את חיינו.
  • קריאטיב מנצח: סיפורים שאי אפשר לשכוח.
  • איך יוצרים סטוריטלינג מעשי שמחבר אותנו רגשית לקהל

האופציות

BUSSINESS STORYTELLING

הצראת העשרה וובינר | שעה וחצי

סדנה עסקית | 3 שעות