סדנת הייד פארק

אנו מאמינים כי יכולת השכנוע והעברת המסר האפקטיבי הינה יכולת נרכשת. ניתן ללמוד ולפתח יכולת זו, ללטשה ולהשחיזה לכדי רמת אומנות.

ייעודבתי ספר, מועצות עירוניות
אישורהתכנית בליווי משרד החינוך

דרכים חדשות להתנסח ולהתבטא בעולם

אם גם אתם חושבים שהגיע הזמן להעלות בכמה רמות את האופן בו אתם מתנסחים וביכולת שלכם להציג טיעונים באופן רהוט וקוהרנטי, אנחנו שמחים להציג בפניכם את סדנת הייד פארק.

אנו מאמיני ם כי יכולת השכנוע והעברת המסר האפקטיבי הינה יכולת נרכשת. ניתן ללמוד ולפתח יכולת זו, ללטשה ולהשחיזה לכדי רמת אומנות. ;מיומנות העברת מסר נכונה תורמת רבות ליכולת להעביר רעיון, חזון או מסר ולשכנע את קהל המאזינים. אנו בטוחים כי תחת הדרכתנו, נקנה לכם את היכולת לרתק את הקהל ולסחוף אותו אחריכם.

באמצעות הסדנה תלמדו להתגבר על חרדת הקהל שלכם, תשפרו את היכולות הרטוריות שלכם ותלמדו לדבר בביטחון ולשכנע את הקהל שלכם.

מדוע הייד פארק?

  • לחקור: להסתכל על הבעיות בסביבה שלנו, להציע פתרונות ולהסביר את התועלות בפתרון שלהם
  • לשכנע: לייצר מתוך המחקר שלכם, נאום ברור, מדויק, מלהיב, כך שאנשים יוכלו, להשתכנע לתמוך במטרה שלכם.

מטרות ויעדי התכנית

  • להתגבר על פחד קהל ולהגביר את ביטחון עצמי
  • לעמוד על במה
  • לכתוב נאום משכנע
  • להשתמש בשפת הגוף שלנו
  • את היכולת לשכנע!
  • חיזוק הביטחון העצמי.

סילבוס מתומצת של התכנית

מפגש 1 (היכרות)

  • הסבר על אירוע השיא ופורמט השיעורים.
  • בחירת נושא הנאום לתחרות ותרגול נאומים קצר.

מפגש 2 (מבנה וסדר)

  • מודל נאום סדור – כיצד להשאיר את הקהל בתשומת לב מירבית.
  • תרגול נאומים ומשוב אישי.

מפגש 3 (פיתוח טיעונים)

  • מהו טיעון – מעבר מטענה לטיעון מפותח.
  • תרגול נאומים ומשוב אישי.

מפגש 4 (אתוס, פאתוס ולוגוס)

  • שלושת האלמנטים של השכנוע לפי אריסטו וכיצד הם באים לידי ביטוי בנאומים מפורסמים: אתוס, פאתוס ולוגוס.
  • תרגול נאומים ומשוב אישי

מפגש 5 (תקשורת בלתי מילולית)

  • הכרת התקשורת הבלתי מילולית: קשר עין, הבעות פנים, שימוש בקול, תנועות ידיים, עמידה ויציבה נכונה.

מפגש 6 (נאומים)

  • תרגולים – נשיאת נאומים ומשוב.

מפגש 7 (הכנה לתחרות)

  • תרגולים – נשיאת נאומים ומשוב.

מפגש 8 (תחרות מסכמת)

  • תחרות בית-ספרית מסכמת בה יתחרו קבוצות התלמידים המשתתפים באירוע סיום מול מורים, הורים ושאר תלמידי השכבה.