חוקרת עתידים, ביולוגית ובעלת תואר שני במנהל עסקים. מרצה לארגונים וקהלים פרטיים בנושאי מדע, טכנולוגיות מתקדמות ועתידנות.

בעלת המיזם 'ערכות מדע מבית העתידנית' ועתידנית הבית בתכנית המדע הפופולרית 'גלילאו' של ערוץ הטלויזיה "כאןחינוכית."

בין הגופים בהם הרצתה -

שטראוס העולמית, אוניברסיטת תל אביב - המכון ללוגותרפיה, "זמן אשכול" - סינמה סיטי, אגודת ההנדסאים בישראל, מכון דוידסון - הזרוע החינוכית של מכון ויצמן, ועוד...

הרצאות

עתיד הגוף האנושי

גוף האדם הוא דבר מוכר: ידיים, רגליים, ראש. ואולי כבר לא? מה נבחר לעשות לעצמנו כאשר הטכנולוגיה תאפשר לנו לפרוץ את מגבלות גופינו? היכן יעבור הגבול בין אדם למכונה? ומה יהיה על האנושיות שבנו?

אתם מוזמנים להציץ על העתיד המרתק ולעיתים מטריד המצפה לאנושות, ועל הטכנולוגיות שיובילו אליו שכבר ממש כאן.

במהלך ההרצאה רון מדברת על המהפכה הרובוטית וההנדסה גנטית בשילוב דוגמאות מסרטי מד"ב שונים רצאה מאוד נגישה ומהנה המומלצת לקהל הרחב.

בינה מלאכותית – כשרובוטים כותבים שירה

בינה מלאכותית זה משהו רק של מתכנתים, לא? ובכן, לא בדיוק.

יצאת לעבודה עם וויז הבוקר? רובוט הרומבה ניקה את הסלון השבוע? חיפשת משהו בגוגל? פייסבוק הציע לתייג תמונה שלך?

אנחנו מוקפים בבינה מלאכותית ומשתמשים בה עשרות פעמים בשבוע, לרב מבלי לתת עליה את הדעת.

אבל מהי בינה מלאכותית? איזו אומנות היא יוצרת? מתי היא יכולה להרוג? והאם לעד מותר האדם על המכונה?

ההרצאה כוללת הסברים כמו מה זה בכלל בינה מלאכותית ועד כמה אנחנו משתמשים בזה ברמת הבייסיק בחיי היומיום. ולאיזה כיוונים שימוש זה ייקח את האנושות ברמה החברתית מוסרית .

הצד האפל של היופי

למראה חיצוני נחשק יש מחיר גבוה, לעיתים אף קטלני.

מאיפור רעיל בבריטניה, דרך שבירת כפות הרגליים בסין המסורתית וטיפות עיניים מעוורות במצרים של המלכה קליאופטרה. בכל תרבות היה אידיאל אחר ליופי המושלם ומעשים שלא יאמנו שנדרשו בכדי להגיע אליו.

הצטרפו למסע עולמי בין תרבויות ותקופות, עד לימינו אנו, המתחקה אחר הצד האפל של היופי.

הרצאה מעולה שעוברת מפה לאוזן.

תקשורת מסכים הנו מיזם חברתי חינוכי, שמתמחה בהעברת סדנאות, הרצאות וליווי מקצועי ופרטני למערכת החינוך, לשוק העסקי והפרטי

נפתלי הילגר, מרצה, צלם גאוגרפי וחוקר תרבויות. צלם מערכת וכתב "מסע אחר".

מומחית בתהליכי שינוי לתדמית אישית ועסקית, מרצה ומכשירה סטייליסטיות.